Obchodní podmínky
1.1 Společnost Cestovní agentura Eva - rybářská cestovka Eva, IČO: 22958070, se sídlem Staré Heřmínovy 17, Staré Heřmínovy 17 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Bruntále spis. zn. OZU/1513/2011/Mi (dále jen rybářská agentura Eva), působí na českém trhu jako cestovní agentura provozující svoji činnost zejména prostřednictvím webových stránek www.rybarskacestovkaeva.cz. Není-li v těchto Podmínkách uvedeno výslovně jinak, vztahují se jak na nabízení a prodej Zájezdů pod obchodní značkou CA Eva - rybařská cestovka Eva. Pro účely těchto Podmínek se zájezdem, v souladu se zákonem č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon"), a § 2521 a násl. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění (dále jen "NOZ"), rozumí předem sestavená kombinace alespoň dvou z následujících služeb, je-li prodávána nebo nabízena k prodeji za souhrnnou cenu a je-li služba poskytována po dobu přesahující 24 hodin nebo když zahrnuje ubytování přes noc, a) doprava, b) ubytování, c) jiné služby cestovního ruchu, jež nejsou doplňkem dopravy nebo ubytování a tvoří významnou část Zájezdu nebo jejichž cena tvoří významnou část souboru nabízených služeb, popř. i jednotlivé služby poskytované společností CA Eva - rybářská cestovka Eva nebo příslušnou CK samostatně (dále jen "Zájezd"). V případě, že je předmětem plnění pouze jedna z výše uvedených služeb a nejedná se tak o Zájezd, uplatní se na tuto službu obdobně všechna ustanovení o Zájezdu dle těchto Podmínek, není-li výslovně uvedeno či mezi stranami dohodnuto jinak.
1.2. CA Eva - rybářská cestovka Eva si vyhrazuje právo na chybu publikovaných cen, termínů a dalších údajů v nabídce. Závazná pro Zákazníka je pouze cena a další podmínky uvedené na platně uzavřené smlouvě o Zájezdu s příslušným pořadatelem Zájezdu.
č
1.3.Zájezd od společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva si může koupit jakákoliv osoba starší 18 let, která uzavře se společností CA Eva smlouvu o Zájezdu (či jinou smlouvu na nabízené služby), nebo ta osoba, v jejíž prospěch byla tato smlouva uzavřena. Zákazníkem je pro účely těchto Podmínek i osoba, která odeslala nezávaznou objednávku na Zájezd nebo jinou službu v souladu s článkem 3 těchto Podmínek (dále jen "Zákazník").
č
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1 Každý Zákazník může odeslat libovolné množství nezávazných objednávek (rezervací) na nabízené Zájezdy. CA Eva nemá v okamžiku přijetí objednávky informace o tom, zda je ubytování ve vaší vybrané zemi volné a k dispozici. Tato informace je potvrzena a případně upřesněna až následně po ověření volného ubytování v dané zemi na daný termín.
č
2.2 Vyřízení objednávek Zákazníků je ze strany společnosti CA Eva řešeno následovně:
Poté, co Zákazník v souladu s článkem 3.1 těchto Podmínek provede objednávku vybraného Zájezdu mailem na email - rybarskacestovkaeva@seznam.cz a CA Eva tuto objednávku obdrží, provede CA Eva rezervaci Zájezdu. Rezervace je možné realizovat v průběhu provozní doby CA Eva i mimo ní. V případě jakéhokoli problému s rezervací CA Eva neprodleně kontaktuje Zákazníka a dohodne další postup.
2.3 Je-li provedená rezervace ze strany Zákazníka akceptována společností CA Eva , dojde k uzavření smlouvy, a to následujícím způsobem a při splnění uvedených podmínek: po obdržení smlouvy o zájezdu je zákazník smlouvu podepsat a zaplatit do tří dnů a odeslat zpět do CA Eva. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu CA Eva.
3. PLATBA
3.1 Zákazníkovi jsou pokyny k platbě předány v písemné formě, a to zpravidla e-mailem spolu s návrhem Smlouvy, popř. jsou platební údaje uvedeny ve Smlouvě či v potvrzení o Zájezdu. 3.2 Zájezd na Srí Lanku - letenky vám objedná CA Eva na vámi vybraný termín. Letenku si zákazník platí sám. Po zaplacení letenky objedná CA Eva ubytování na Srí Lance. Ubytování se hradí po potvrzení majitelem ubytování do tří dnů na účet CA Eva. 3.3 Zájez Norsko a Švédsko - po obdržení rezervace od zákazníka CA Eva zajistí ubytování a odešle smlouvu o zájezdu k podpisu zákazníkovi. Po podpisu obou stran zákazník hradí 50% z ceny zájezdů do tří dnů od podpisu a dalších 50% před odjezdem do destinance. 3.4 Zákazník bere na vědomí, že po podpisu Smlouvy může ve výjimečných případech nastat situace, kterou CA Eva nemůže ovlivnit např. zpožděný nebo zrušený let, opožděný odjezd trajektu. Takovou situaci budeme řešit s klienty individuálně. 3.5 Zákazník souhlasí s tím, že CA Eva je oprávněna jednostranně zvýšit cenu Zájezdu, a to pouze za těchto podmínek: dojde li ke zvýšení kurzu po podpisu smlouvy o zájezdu nebo dojde-li ke zvýšení cen pohoných hmot. O této situaci budem zákazníka neprodleně informovat.
4. CESTOVNÍ DOKLADY
4.1 Každý Zákazník je povinen mít s sebou do zahraničí platný cestovní pas, případně občanský průkaz pro cesty po Shengenském prostoru. Každý Zákazník je povinen si ověřit důležité informace související se vstupem do vybrané destinace, případně států, které při pozemní dopravě do vybrané destinace projíždí. Vízové formality si musí zajistit Zákazník vždy sám ještě před vycestováním, na což je současně s pasovými požadavky v souladu s článkem 2.7 těchto Podmínek před uzavřením Smlouvy vhodným způsobem upozorněn. Za případné neudělení víza nenese CA Eva žádnou odpovědnost.
4.2 Zákazník si je vědom toho, že pro různé destinace je stanovena odlišná minimální platnost cestovního pasu (obvykle vyjádřena v měsících po návratu z destinace). U většiny destinací se jedná o minimální platnost šest (6) měsíců. Bližší informace jsou k nalezení na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí České republiky (dále MZV ČR) resp. Zastupitelských úřadů jednotlivých zemí. Tamtéž jsou cestující povinni si před objednáním Zájezdu zkontrolovat vízové, bezpečnostní a další podmínky nutné pro vstup do země a pobyt v ní, včetně aktuální situace v destinaci.
4.3 Pro případ ztráty cestovního dokladu v zahraničí, doporučujeme klientům pro jednodušší vyřízení náhradních dokladů, aby cestovali s několika kopiemi svých cestovních dokladů, případně aby je měli uložené v emailové poště atp. Tyto kopie mohou usnadnit řešení mnoha situací. Jedná se zejména o případy ztráty dokladu či odcizení a při požadavku hotelu nechat cestovní pas na recepci do druhého dne. Podle sdělení MZV ČR nemají hotely právo zadržet klientům cestovní pas, byť na jeden den, přestože je to běžnou praxí. Hotely si mohou cestovní doklad ofotit či oskenovat a měly by doklad neprodleně klientovi vrátit. V případě ztráty cestovního dokladu v zahraničí, občan ČR nahlásí ztrátu nebo odcizení cestovního dokladu v zahraničí místní policii a požádá, aby mu o tom vydala potvrzení. Následně ztrátu oznámí zastupitelskému úřadu České republiky (dále ZÚ ČR). V případě nouze se cestující může s žádostí o pomoc obrátit na příslušný zastupitelský úřad ČR. V případě, že občan ČR naléhavě potřebuje cestovní doklad, požádá ZÚ ČR o vystavení cestovního průkazu (náhradního cestovního dokladu); ten vydává ZÚ ČR v co nejkratší době, jakmile jsou splněny podmínky stanovené pro jeho vydání. Cestovní průkaz je cestovním dokladem k jednotlivé cestě s územní a časovou platností omezenou účelem cesty, zejména k umožnění návratu do České republiky.
6. STORNO ZÁJEZDU A ODSTUPNÉ
6.1 Zákazník může před zahájením Zájezdu pořádaného CA Eva od Smlouvy odstoupit. Není-li důvodem pro odstoupení Zákazníka porušení povinnosti příslušné CA Eva vyplývající ze Smlouvy nebo ze zákona, je Zákazník povinen zaplatit CA Eva odstupné stanovené níže:
Zákazník není povinen hradit žádné odstupné, dojde-li k odstoupení dříve, než je zaplacena záloha na Zájezd či uzavřena Smlouva;
Po uzavření Smlouvy a úhradě zálohy či celé částky za Zájezd, jehož pořadatelem je CA Eva, je Zákazník povinen uhradit odstupné ve výši stanovené v obchodních podmínkách CA Eva - rybářská cestovka Eva.
Zákazník je povinen zaplatit odstupné také tehdy, dojde-li k odstoupení ze strany CA Eva - rybářská cestovka Eva z důvodů porušení povinností ze strany Zákazníka.
6.2 Zákazník může před zahájením Zájezdu pořádaného společností CA Eva - rybářská cestovka Eva od Smlouvy odstoupit. Není-li důvodem pro odstoupení Zákazníka porušení povinnosti společnosti CA Eva vyplývající ze Smlouvy, těchto Podmínek nebo ze zákona, je Zákazník povinen zaplatit společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva odstupné za těchto podmínek:
CA Eva - rybářská cestovka Eva je ze závažných důvodů oprávněna zrušit Zájezd ve lhůtě kratší než 20 dnů před termínem jeho realizace. V takovém případě je povinna uhradit Zákazníkovi penále ve výši 10 % z ceny Zájezdu. Zákonný nárok Zákazníka na náhradu škody zůstává zachován.
CA Eva - rybářská cestovka Eva se zprostí odpovědnosti za škodu podle předchozího odstavce nebo povinnosti zaplatit pokutu pouze v případě, prokáže-li, že ke zrušení Zájezdu došlo v důsledku neodvratitelné události, které nemohla CA Eva - rybářská cestovka Eva zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po ní rozumně požadovat či došlo-li ke zrušení Zájezdu z důvodu nesplnění podmínky minimálního počtu Zákazníků.
Zákazník má právo kdykoliv před realizací Zájezdu odstoupit od Smlouvy. Toto odstoupení musí společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva doručit písemně. Smluvní vztah Zákazníka a společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva je tímto zrušen a účast Zákazníka stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) doručeno společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva . Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, je CA Eva - rybářská cestovka Eva povinna vrátit Zákazníkovi vše, co od něj obdržela na úhradu ceny Zájezdu podle zrušené Smlouvy, a Zákazník je povinen uhradit společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva následující odstupné:
do 65. dne před realizací Zájezdu skutečně vzniklé náklady, nejméně však 10 % z celkové ceny Zájezdu;
65 až 46 dní před realizací Zájezdu skutečně vzniklé náklady, nejméně však 20 % z celkové ceny Zájezdu;
45 až 31 dní před realizací Zájezdu skutečně vzniklé náklady, nejméně však 50 % z celkové ceny Zájezdu;
30 až 16 dní před realizací Zájezdu skutečně vzniklé náklady, nejméně však 80 % z celkové ceny Zájezdu;
15 dní a méně před realizací Zájezdu 100 % z celkové ceny Zájezdu.Požaduje-li Zákazník změnu Smlouvy, je v případě akceptace změny společnost CA Jolana oprávněna požadovat následující plnění:
změna účastníka: v případě, pokud Zákazník společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva písemně oznámí, že se místo něho zúčastní Zájezdu jiná osoba v oznámení uvedená - v tomto případě původní a nový Zákazník odpovídají společně a nerozdílně za zaplacení ceny za Zájezd a původní Zákazník má povinnost seznámit nového Zákazníka s těmito Podmínkami, podmínkami CA Eva - rybářská cestovka Eva a dalšími informacemi, které mu byly ve vztahu k Zájezdu poskytnuty. Společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva je oprávněna za této situace požadovat úhradu nákladů, které společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva v této souvislosti vzniknou;
změna termínu Zájezdu či služeb (změnu lze provést až na základě ověření dostupnosti a možnosti změny): ve lhůtě do 35 dní před realizací Zájezdu je společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva oprávněna požadovat úhradu nákladů, které společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva v této souvislosti vzniknou, je-li požadována změna termínu ve lhůtě méně než 35 dní před realizací Zájezdu kromě nákladů společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva oprávněna požadovat po Zákazníkovi poplatek stanovený ve výši odstupného dle článku 6.2 písm. 6.2 těchto Podmínek;
změna ubytovací kapacity či objednaných služeb se vždy řídí storno podmínkami dle článku 6.2 písm. 6.2 těchto Podmínek.
V případě, že Zákazník využije možnost úhrady Zájezdu jiným subjektem (např. příspěvek zaměstnavatele na dovolenou, platba prostřednictvím společnosti Benefit management atd.) a Zájezd bude Zákazníkem v souladu s těmito Podmínkami nebo na základě zákona stornován, je případná vratka ceny Zájezdu možná pouze tomu subjektu, který Zájezd hradil (tzn. v případě, že Zájezd platil zaměstnavatel Zákazníka, bude vratka za stornovaný zájezd vrácena zaměstnavateli Zákazníka a nemůže být vrácena Zákazníkovi apod.). V případě částečné úhrady Zákazníkem a částečné úhrady jiným subjektem, bude vratka ceny Zájezdu v případě storna vrácena stejným poměrem všem platícím. Lhůta na vyřízení vratky ceny stornovaného Zájezdu činí 14 kalendářních dní.
V případě, že Zákazník využije možnost úhrady Zájezdu dárkovým certifikátem vystaveným společností CA Eva - rybářská cestovka Eva, řídí se vratka ceny Zájezdu v případě storna samostatnými podmínkami uvedenými na dárkovém certifikátu.
6.3 Odstoupení od Smlouvy (storno) musí být provedeno výhradně písemnou formou s podpisem Zákazníka a zaslánona e-mailovou adresu rybarskacestovkaeva@seznam.cz v pracovní době od pondělí do pátku 9:00-16:30 hod. Storno může být případně dodáno Zákazníkem osobně do sídla společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva
6.4 Pro stanovení výše odstupného je rozhodující čas doručení odstoupení do CA Eva - rybářská cestovka Eva
6.5 Při porušení povinnosti, za kterou odpovídá společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva
bude Zákazníkovi nahrazena vedle škody na majetku také újma za narušení dovolené, zejména bude-li Zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Toto právo Zákazníkovi náleží také při odstoupení od Smlouvy či při uplatnění práva z vad Zájezdu CA Eva - rybářská cestovka Eva kde si nechá odpovědným pracovníkem potvrdit jeho příjem.
7. ODMÍTNUTÍ ZÁKAZNÍKA
7.1 CA Eva - rybářská cestovka Eva si vyhrazuje právo odmítnout jakékoli objednávky či uzavření Smlouvy se Zákazníkem zejména v následujících případech:
Zákazník opakovaně zasílá neúplné nebo úmyslně nesprávně vyplněné objednávky, nebo
Zákazník neuvede správné kontaktní údaje na svoji osobu; nebo
Zákazník více než ve dvou případech po sobě jdoucích bezdůvodně nezaplatí zálohu nebo celou částku za objednaný Zájezd v souladu s článkem 2 těchto Podmínek, nebo
Zákazník ve více než dvou případech nezašle podepsanou cestovní smlouvu v souladu s články 2.5a 2.6. těchto Podmínek.
8. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1 Zákazník dává společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva ve smyslu ustanovení § 5 ZOOÚ, výslovný a dobrovolný souhlas se zpracováním a uchováním svých osobních údajů uvedených na objednávce anebo ve Smlouvě či poskytnutých v souladu s poskytnutou recenzí dle článku 10.4 těchto Podmínek. Poskytnuté osobní údaje nebudou společností CA Eva - rybářská cestovka Eva zpracovány pro jiné účely než pro účely nabízení služeb cestovní agentury, cestovní kanceláře a nabízení a prodej zájezdů a jiných služeb pod obchodní značkou CA Eva - rybářská cestovka Eva a pro účely uveřejnění recenzí v souladu s článkem 10.6 těchto Podmínek, a to po neomezenou dobu a v rozsahu poskytnutých údajů.
8.2 Je-li mezi poskytnutými údaji elektronický kontakt na Zákazníka, Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení ze strany společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva, a to k účelům dle článku 8.1 těchto Podmínek. Zákazník může tento souhlas odmítnout.
8.3 Osobní údaje Zákazníka mohou být zpřístupněny pouze příslušným CK, a to za účelem plnění Smlouvy a pro účely zpracování osobních údajů v rozsahu dle předcházející věty. Údaje poskytnuté v souladu s článkem 10.6 těchto Podmínek mohou být zpřístupněny také dceřiným či mateřským společnostem CA Eva - rybářská cestovka Eva v ČR i v zahraničí.
8.4 Pokud Zákazník požádá o informaci o zpracování svých osobních údajů v souladu s § 12 ZOOÚ, je CA Eva - rybářská cestovka Eva povinna tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Zákazník, který zjistí nebo se domnívá, že CA Eva - rybářská cestovka Eva provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva o vysvětlení či požadovat, aby CA Eva - rybářská cestovka Eva odstranila takto vzniklý stav; zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Nevyhoví-li CA Eva - rybářská cestovka Eva žádosti podle předchozí věty, má Zákazník právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (toto právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů se svým podnětem může využít i přímo). Ochrana osobních údajů a jejich zpracování bude realizováno v souladu se ZOOÚ. Další případná zvláštní práva Zákazníka zde nezmíněná upravuje ustanovení § 21 ZOOÚ.
9. ODPOVĚDNOST ZA PORUŠENÍ ZÁVAZKŮ
9.1 Zákazník bere na vědomí, že je doporučeno řešit jakoukoli reklamaci Zájezdu či jiné objednané služby se společností CA Eva - rybářská cestovka Eva . Společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva se zavazuje jakoukoli jí doručenou reklamaci řešit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, a to bez ohledu na to, zda reklamaci uplatňuje Zákazník nebo osoba, v jejíž prospěch byla Smlouva uzavřena.
9.2 Případné reklamace Zájezdu či služeb společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva doporučuje řešit na místě pobytu s delegátem příslušné CK nebo na recepci ubytovacího zařízení, aby mohly být vady ihned odstraněny či napraveny delegátem CK, ubytovacím zařízením atp. Společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva doporučuje pro vyřízení reklamace nechat si reklamované skutečnosti potvrdit písemně podpisem zástupce příslušné CK či ubytovacího zařízení.
9.3 Pokud nelze pokračování Zájezdu zajistit jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší kvality než uvedené ve Smlouvě, je CK povinna vrátit Zákazníkovi rozdíl v ceně.
9.4 Pokud se Zákazník rozhodne reklamovat Zájezd či jinou poskytnutou službu až po ukončení Zájezdu, je třeba reklamaci zaslat bez zbytečného odkladu (nejpozději však do 1 měsíce od skončení Zájezdu nebo od okamžiku, kdy měl být Zájezd ukončen, jinak nárok zaniká). Bude-li reklamace namísto do společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva doručena příslušné CK, příslušná CK o reklamaci vyrozumí společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva a lhůta dle předchozí věty zůstává zachována. Reklamaci může Zákazník rovněž sdělit na jakékoliv pobočce CA Eva - rybářská cestovka Eva i ústně, o tomto sdělení bude odpovědným pracovníkem vypracován záznam, který bude zaslán pořádající CK; záznam je Zákazník povinen podepsat. Společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva doporučuje písemnou reklamaci doplnit o číslo Smlouvy, datum jejího uzavření, identifikaci pořádající CK, popis reklamované služby, uplatňovaný nárok, bankovní účet Zákazníka a k písemné reklamaci připojit reklamační protokol z místa pobytu nejlépe potvrzený i delegátem CK, doplněným fotografiemi reklamované skutečnosti (pokud je to možné) a dalšími vhodnými materiály. O způsobu vyřízení reklamace bude Zákazník vyrozuměn ze strany pořádající CK v souladu s reklamačním řádem CK, a to nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud se Zákazník s pořádající CK nedohodne na delší lhůtě.
9.5 Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas a bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno na místě samém (v destinaci v průběhu Zájezdu). Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení, a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Reklamaci služeb lze uplatnit v místě poskytování služeb u delegáta pořádající CK (či delegáta společnosti partnerské agentury v místě pobytu, je-li v ceně Zájezdu a je-li CA Eva - rybářská cestovka Eva pořadatelem Zájezdu), a to písemně či ústně. O ústním podání reklamace bude sepsán reklamační protokol, ve kterém bude uvedeno jméno Zákazníka, specifikace Zájezdu, název ubytování a popis reklamace. Reklamační protokol bude podepsán Zákazníkem a delegátem pořádající CK. V případě, že reklamace nebude z jakéhokoli důvodu vyřízena na místě samém, je třeba ji uplatnit po návratu v souladu s článkem 9.4 těchto Podmínek.
9.6 Zákazník se zavazuje poskytovat společnosti CA Eva - rybářská cestovka Eva a pořádající CK součinnost při šetření reklamace a prokazování reklamovaných skutečností.
9.7 Pořadatel příslušného Zájezdu odpovídá Zákazníkovi za splnění povinností ze Smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci Zájezdu poskytují služby cestovního ruchu jiné osoby.
10. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI STRAN
10.1 CA Eva - rybářská cestovka Eva je povinna před uzavřením Smlouvy v katalogu, nabídce, na svých webových stránkách, na své prodejně, v těchto Podmínkách dostupných kdykoli na Webu či jiných podmínkách příslušné CK, případně jinou prokazatelnou formou pravdivě, srozumitelně, úplně a řádně informovat Zákazníka o všech skutečnostech, které jsou jí známy a které mohou mít vliv na rozhodnutí Zákazníka o koupi Zájezdu, zejména o:
termínu zahájení a ukončení Zájezdu,
ceně Zájezdu, včetně časového rozvrhu plateb a výši zálohy,
případech, kdy je Zákazník povinen zaplatit CA Eva - rybářská cestovka Eva odstupné při odstoupení od Smlouvy, a o výši tohoto odstupného,
místě určení cesty nebo pobytu,
druhu dopravního prostředku (hlavní charakteristické znaky nebo třídy),
ubytování (poloha, kategorie, stupeň vybavenosti a hlavní charakteristické znaky) - mapa o umístění ubytování uvedená na Webu může být pouze orientační,
stravování,
předpokládané trase cesty, včetně projížděných zemí, včetně časů a míst zastávek,
pasových a vízových požadavcích pro občany České republiky a zdravotních formalitách, které jsou nutné pro cestu a pobyt, a o obvyklých cenách a lhůtách pro jejich vyřízení,
tom, zda je pro Zájezd požadován minimální počet zákazníků včetně termínu, kdy nejpozději před odjezdem musí být Zákazníku oznámeno, že nebylo tohoto minimálního počtu dosaženo a CA Zájezd ruší,
rozsahu a podmínkách pojištění záruk pro případ úpadku CK (rozsah pojistného plnění, podmínky pro uplatnění nároku Zákazníka, pojišťovna, s níž má uzavřeno pojištění),
programu v místě pobytu a případných dalších službách souvisejících se Zájezdem,
lhůtě, ve které může Zákazník oznámit, že se Zájezdu místo něho zúčastní jiná osoba, pokud jsou důvody pro její stanovení, a o podmínkách, které musí účastník zájezdu splňovat, pokud jsou důvody pro jejich stanovení,
možnosti uzavřít individuální pojištění Zákazníka pro cesty a pobyt včetně pojištění pro případ, že Zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s jeho odstoupením od Smlouvy, pokud toto pojištění není zahrnuto v ceně Zájezdu. 10.2 CA Eva - rybářská cestovka Eva je povinna Zákazníkovi písemně poskytnout nejpozději 7 dnů před zahájením Zájezdu podrobné informace, které nejsou obsaženy ve Smlouvě, potvrzení o Zájezdu nebo katalogu a které jsou pro Zákazníka důležité. Těmito informacemi se rozumí zejména ty uvedené v § 2529 NOZ.
10.3 Pokud se Zákazník ocitne po zahájení Zájezdu v nesnázích, zavazuje se mu poskytovatel Zájezdu poskytnout neprodleně pomoc.
10.4 Každý Zákazník je po návratu ze Zájezdu požádán o vyplnění dotazníku shrnujícího a hodnotícího průběh Zájezdu, jednotlivé služby CK, ubytovací zařízení atd. a jeho spokojenost s nimi. Odesláním recenze Zákazník dává výslovný souhlas k uveřejnění této recenze, vč. svého jména a příjmení, na webových stránkách provozovaných společností CA Jolana v souladu s článkem 8.3 těchto Podmínek. Zákazník současně souhlasí s tím, že odeslané recenze může CA Eva - rybářská cestovka Eva upravit tak, aby v nich nebyly uvedeny konkrétní názvy cestovních kanceláří, leteckých společností nebo jiné identifikace konkrétních subjektů. CA Eva - rybářská cestovka Eva se zavazuje jakoukoli recenzi odstranit, pokud Zákazník zašle žádost o její odstranění na e-mail rybarskacestovkaeva@seznam.cz
10.5 Společnost CA Eva - rybářská cestovka Eva se zavazuje v rámci výkonu své obchodní činnosti postupovat v souladu se Zákonem, NOZ a předpisy na ochranu spotřebitele, aby byly co nejlépe chráněny zájmy Zákazníka.
10.6 Odkazují-li tyto Podmínky na obchodní podmínky jiného poskytovatele (CK), které odporují těmto Podmínkám, je Smlouva přesto uzavřena s obsahem určeným v tom rozsahu, v jakém obchodní podmínky nejsou v rozporu. Za této situace se v rozporných ustanoveních uplatní úprava dle platných právních předpisů.
10.7 V případě, že předmětem plnění není Zájezd, jak je definován v článku 1.2 těchto Podmínek, ale pouze jedna ze služeb v článku 1.2 těchto Podmínek uvedených, neuplatní se ustanovení uvedená v článcích 2.7, 2.8, 6.6, 10.1, 10.2, 10.3 a 10.4 těchto Podmínek.
10.8 Zákazník byl s těmito Podmínkami seznámen, výslovně je přijímá a potvrzuje, že tyto Podmínky neobsahují žádné ustanovení, které Zákazník nemohl rozumně očekávat.
10.11 Tyto Podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.